Volgers

dinsdag 8 september 2009

Dinsdag 8 september

Vanmorgen het verhaal van Trip doorgestuurd aan de familie. Inkopen bij de Horsterhof, daarna door naar Arnhem om de keuken van nr 26 schoon te maken. Wat een zootje!! Alles wat je aanpakt blijft aan je handen plakken. Ik dacht het gemakkelijk te redden tot 14.00 uur, maar dat is een illusie. In twee bananendozen de troep meeegenomen en thuis in de vaatwasser gedaan.
Wat moeten we eten? De naam van de groente die Anna me heeft gegeven ben ik al weer vergeten. Het zal dan ook wel een vergeten groente zijn! Ik heb ze fijngesneden en gewassen. Daarbij twee paprika's, een ui, drie tenen knoflook en wat spekblokjes. De (laatste) aardappels heb ik in de schil gekookt een gestampt. Een beetje roomboter, hete melk, peper en zout en we gaan weer flink over het aantal calorieën heen. maar lekker is het wel. Vanavond naar de Historische Kring.
O ja, eindelijk heb ik het boekje gevonden, wat we van Lia geleend hadden. Het stond gewoon in de boekenkast! Er staat nog een zak appels op me te wachten en de garage moet nodig opgeruimd. Maar morgen gaan we naar Rotterdam, want nu schijnt de zon nog.
Hasta mañana,
Casey

Geen opmerkingen: