Volgers

vrijdag 11 september 2009

Rotterdam

Naar aanleiding van onze tocht met de Jan van Cuijk naar de Havendagen in Rotterdam zijn we woensdag met de trein naar Rotterdam geweest. We hebben de stadswandeling gemaakt. Vanaf het station is het een grote bouwput. Ja het is indrukwekkend en imposant maar je mist de warme sfeer van een oude stad. Over de Erasmusbrug zijn we naar de Kop van Zuid gelopen, waar ik nog een paar foto's van Hotel New York heb genomen. Het vroegere kantoor van de HAL. Ik kan me weinig meer herinneren, hoe ik hier als zeventienjarige heb aangemonsterd en waar de Groote Beer lag aangemeerd. Daarna naar de Euromast, waar we een prachtig uitzicht over de stad hadden. Om een uur of zes weer naar huis, met de tong op m'n schoenen. Ik wil nog wel een keer terug voor het Martiem Museum, waar we langsgelopen zijn. Donderdag weer bij de Wilg gekookt. Ron heeft me geholpen, een paar handjes erbij maakt het werk een stuk lichter. Vrijdag heb ik Maarten geholpen met schoonmaken en schilderen in een van zijn huizen. Morgen is Ria jarig.

Geen opmerkingen: